Son en Breugel, 15 september 2021

Op dinsdag 14 september 2021 heeft de rijksoverheid in Nederland een aantal versoepelingen aangekondigd voor de maatregelen voor de bestrijding van de pandemie door het Coronavirus (bron: www.rijksoverheid.nl).

Voor het bestuur van Carnavalsvereniging de Krutjesrapers is dit een nieuwe fase waarin onze activiteiten grotendeels mogelijk gaan zijn na 25 september a.s. Het blijft echter afwachten wat er in het verdere verloop van dit najaar gaat gebeuren. Wij zullen de ontwikkelingen daarover op de voet volgen.

Opnieuw op basis van overwegingen op haalbaarheid van het reguliere programma, verantwoordelijkheid en bereidheid van de vrijwilligers, financiën, mogelijkheden binnen de dan geldende maatregelen en vooral op het beschermen van onze vrijwilligers en bezoekers voor de risico’s en gevolgen van mogelijke besmettingen, heeft het bestuur een unaniem besluit genomen.

Onder de nu bekende maatregelen per 25 september 2021 zullen de activiteiten van Carnavalsvereniging de Krutjesrapers doorgang gaan vinden. Daarbij zullen, uiteraard, de dan geldende voorschriften voor onze activiteiten toegepast worden. De algemene veiligheid en gezondheid van onze vrijwilligers en bezoekers achten wij nog steeds van groot belang en wij zullen er binnen onze verantwoordelijkheid al het mogelijke aan doen om hier maximaal aan bij te dragen.

Wij kijken uit naar een veilig en uitbundig carnaval in 2022.

Bestuur CV de Krutjesrapers